wtorek, 17 marca 2015

Zielony obiad, czyli por, seler naciowy i szpinak w jednym garnku!

Uwielbiam szpinak. Naprawdę uwielbiam.
Ostatnio polubiłam się też z selerem naciowym i porem.
I pomyślałam- wow, dlaczego nie połączyć tego wszystkiego? Ponieważ mam słabość do szybkich acz dobrych posiłków, postanowiłam że wszystko będzie możliwe do zrobienia w jednym garnku.
I voille!


Składniki (na 2-3porcje)

  • duża pierś z kurczaka
  • opakowanie świeżego szpinaku (100g)
  • 1 por
  • 4 łodygi selera naciowego
  • garść dowolnych kiełków
  • 3-4 łyżki prażonego słonecznika
  • garść natki pietruszki
  • pieprz, tymianek, rozmaryn, szałwia
Kurczaka pokroić w kostkę, natrzeć rozmarynem i tymiankiem. Podsmażyć na oliwie prawie do miękkości. Por i seler pokroić w półkrążki, warzywa opłukać. Dodać do kurczaka. Dusić ok. 10min-do całkowitej  miękkości. Dodać pietruszkę, pieprz i szałwię, odparować nadmiar wody. Przełożyć do miseczki, posypać słonecznikiem.

Smacznego! :3

Zielono mi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz